2017. május 6., szombat

Prom,Florida,Universal Studios

Legutóbbi bejegyzésem óta 3 fontosabb dolog történt: Prom bál,a floridai utazás,és a universal studiosba látogatás, Orlandoban(szintén Florida). Vegyük őket szépen sorba.

Április 22-én este 8-tól éjfélig tartott a Prom. Ez egy bál, a végzősök bálja,a helyi szalagavató. Én ugyan csak junior vagyok(11. osztályos),de mivel cserediák vagyok,én is mehettem. Shakespeare egyik darabja szerint volt berendezve az iskola,élő zenével. A zenekar nagyon jó volt. Vegyes érzésekkel jöttem el,kicsit drágának tartom, annyiért amennyit fizettem érte, szerintem nem ért olyan sokat.

Következő a floridai utunk. Egy hétre mentünk,szombattól szombatig. Életemben először mentem óceánba. Sós. Nedves. Viccet félre téve ,nagyon jó volt. Az idő néha kicsit széles volt,olykor eső is akadt,meg felhős is volt néha,de a hőmérséklet nagyon jó volt. Kb 30 fok volt a levegő,25 a víz. Le is barnultam,meg le is égtem. Úgy néztem ki mint Patrik a Spongya Bobból. Szóval a parttól kb 100 méterre volt a szállásunk, egész kényelmes lakást kaptunk. Autót béreltünk a reptéren(repülővel jöttünk Nashvilleből Fort Lauderdalebe,onnan vezettünk le Cocoa Beachre),azzal utaztunk mindenhová.

Egyik nap elmentünk Orlandoba, a Universal Studiosba. Nagyon jó volt,mindenképpen megeri elmenni oda. Csak előtte ajánlatos enni sokat,mert eléggé drága egy hely. A stúdióról nem fogok sokat mesélni, tessék elmenni oda. Megéri! Ezt úgy kell elképzelni,mint egy vidámparkot, tematikusan rendezve egyes filmek szerint(Harry Potter,Shrek stb). Van itt hullám vasút, 4D mozi,mindenféle mozgó járművek kombinálva a videó technikával stb.

Szóval nagyon jó vakáció volt. Körülbelül 2 hét, és repülök haza. Hamar véget ért ez az év.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése